2015/03/01

Ötödik

Ötödik

A hatodik és a hetedik fejezet történései, amelyekben fény derül mind Christian, mind Anastasia "rémes titkára". Bár, ahogy elnéztem, Anáé rémesebb...


"A szürke Hulk ötven árnyalat: Én nem szeretkezek, én keményen... zúzok."
Szegény Deadpool annyira kikészültnek látszik a maszk alatt... Mondjuk a mondatszerkezeteket "elemezve" akár még Hulk is tudott volna ilyet írni... ha nem jobbat."


Hatodik fejezet:

„Nem vagyok már ugyanaz.” Ó, igen, emlékszem, nekem is leszállt a rózsaszín unikornis szivárványfelhőkből, hogy más emberré tegyen az első csókom után, mint mindenkinek. Abbahagyhatnánk a „bárminemű szexszel kapcsolatos élmény megváltoztat, éretté tesz”szöveget? Tapasztalat változtat meg, lassan. Tapasztalatot rengetegféleképpen lehet szerezni. Igen, smárolni egy liftben is tapasztalat. De nem leszel rögtön azonnal egy tök más ember.

Christian Grey operát hallgat. Mint minden sikeres ember. Megyek, és sztereotípia felhőbe fojtom magam. Félre ne értsetek, nem zavar, ha egy ember szeret operát hallgatni és még sikeres is hozzá (én is olvastam a „hogyha azt akarod, hogy a gyereked intelligens legyen, hallgattass vele Mozartot és mesélj neki tündérmeséket” cikket), de na. Huszonhét éves. Én is szeretek bizonyos operákat. De nem hallgatom őket az autóban állandóan. Ó, az Oroszlánkirály sokkal érthetőbb. Mondjuk, szeretném azt olvasni (mivel abban a pillanatban olyan hangulata volt és minden zenét hallgat, ami az aktuális hangulatának megfelel, mert ő ennyire intelligens), hogy Rihannától az S&M-et énekli a zuhany alatt. Csak egyszer. Kérlek.

„Ugyan, melyik mobiltelefon-lenyomozó, helikoptertulajdonos zaklató ne tudná?”

Ezt nem óhajtom kommentálni. Beszél ez a mondat magában is.

Oké, ez a csaj vagy hülye, vagy süket. Vagy a kettő egyszerre. Grey most mondta neki, hogy nem smúzolhatnak újra, mert… nem tudom. Két percre rá azon görcsöl, hogy vajon miért nem csókolja meg megint.

Várjunk, akkor most fel van izgulva tőle, vagy bosszantja, hogy nem tudott hozzáérni? Nem csodálom, hogy minden összezavarja. Nem kell sok hozzá.

Jaj, tényleg, majdnem elfelejtettem, hogy Alkonyatban is minden csillámvámpír örökbefogadott testvér.

Ha már itt tartunk Elliot és Kate estéje annyival jobbnak tűnik, mint amit olvastam.

Wow csajszi! Honnan van neked itt hirtelen a 91-edik oldalon belső istennőd? Eddig hol volt? Hát jó. Nem mellékesen az én eddig nem létezett belső istennőm is mindent megtenne egy csávónak, akivel össz-vissz öt órát max., ha eltöltöttem (úgy, hogy magamnál voltam). Tök logikus. Az ilyen sztoriknak nem az lenne a lényege, hogy a csaj egészen addig nem hajlandó tudomást venni a pasiról, amíg az nem vár rá sok száz napot és nem biztosította őt halhatatlan szerelméről és majd csak aztán kefélik át az éjszakát? Ezek szerint nem…

„Biztos gondolatolvasó.” Amikor Alkonyat beköszön, köszönj vissza. Cső!

Mondom, hogy Thor valami elsunnyogott gyerekei. Az elektromos cuccaik felerősödnek a liftekben.

Minden vágyam, hogy életem férfija, miután szerelmetes csókot lehel az ajkaimra, közölje velem, hogy: „Szeretem ezt az övet.” Ó, a romantika felemészt.

A csávó a jelek szerint annyira gyönyörű, hogy a helikopterutazás alatt is őt nézi a város helyett. Nehezen tudom elképzelni, de az ő baja.

„Nem kell semmit sem tenned, amit nem akarsz.” Ezt a mondatot most kiemelem és remélem, sehova nem kell majd beszúrnom. Ez előítélet, elismerem, de esküszöm nem fog többé szóba jönni, ha nem tartom én jogosnak.

Nekem, ha választanom kéne a között, hogy eszményítenek, vagy megaláznak, én az eszményítést választanám. De nyilván ez egyéni választás.

Szóval semmit, senkinek nem mondhat. Ez nyilván védi Greyt a pletykáktól meg a botrányoktól. De megakadályozza Anát abban, hogy, akár a rendőröknek, szóljon, ha gáz van.

Még Christian figyelmezteti, hogy olvassa el a szerződést! Had rúgjak meg valakit! (Lehetőleg Ana Steele-t.)

Anastasia fogékonysága az árnyalt szexszel kapcsolatos kifejezésekre egy bébi fókáéval versenyez. Bezzeg a „keményen baszok”-ot, na, azt érti.

„Szentséges basszantyú!” Tényleg? Ezt a mondatot sikerült összerakni? Nem tudom, hogy ez fordítás, vagy eredetileg is ilyen gagyi volt, de ha már elsütöttek egy „baszok”-ot fél oldala, akkor ide is igazán belefért volna egy káromkodás. Ne gyertek azzal, hogy nem illik bele a karakterébe. Az lenne az igazi, hogy annyira meglepődik, hogy szende karakter létére is elkáromkodja magát. Na az, az hatásos.

Na, derüljön már ki, hogy szex barlang, aztán menjünk haza.

Hetedik fejezet:

Tényleg a szófa a legfurább? Úgy értem teljesen logikus, hogy miért van az ággyal szemben egy szófa. Akkor miért ezen akad ki?

Döntsd már el, hogy most feszülten, vagy kiismerhetetlenül néz!

A tudatalattid már rég kilehelte a lelkét ne aggódj. Én legalábbis azt tettem volna a helyében.

A beteges jelzőt nem értem. Persze, létezik beteges szadista és mazochista is, de attól még, mert valaki szereti a BDSM-et, a szexuális vagy akármilyen életében, nem teszi feltétlenül azzá az embert. Most éltetni, vagy eltemetni akarod ezt a kultúrát?

Ha az a tény, hogy valaki, aki ott áll közted és a kijárat között és tudod róla, hogy „bántja” a nőket téged csak elszomorít, akkor nagyon nagy gáz van a veszélyérzeteddel. Egyébként meg lassan én kérem ki magamnak a ’bántja’ szót. Azt akkor használod, ha valami olyasmit tesznek velük, amit ők nem akarnak. Ez a BDSM kapcsolatban nem így van.

Oh, persze, hiszen az alárendelt öröme le van szarva. A lényeg az, hogy a domináns jól érezze magát. Ez nekem valahol bűzlik.

Csakis azért kell/kell akarnia a szubnak engedelmeskednie neked, hogy neked örömöd legyen benne?

Yvaine úrnő: „Nem, dehogyis. Ez az ő öröme is, szereti a kiszolgáltatottságot, hogy más irányít, más szabja meg a dolgok menetét. Aki csak a kedvemért teszi az nem szub, hanem idióta.”

Mylord: „Ő azért engedelmeskedik nekem, mert ő örömét leli benne. Én azért parancsolok neki, mert én is. Azért vagyunk pár, mert ilyen módon (is) összeillünk. Ha nem így lenne, keresne magának valaki mást, akinek engedelmes lehet.”

Oké, Ana rájön arra, hogy ő ezt mennyire szeretné. Ennek örülök. Legalább már tudja, mit szeretne.

Ó, értem, tehát Anának „hasznára”, Christiannek meg „örömére” fog szolgálni a dolog. Mert Ana akkor sem élvezhetné, ha akarná. Vagy de. De akkor már nem értem. Nyilván Christian fejezi ki rosszul magát, de ha ez az eset, akkor baromira.

Ahogy levettem abból, amit eddig tudok a BDSM-ről, akkor az, hogy ebbe a kapcsolatba Ana belemegy, nem kell, hogy ártalmasnak legyen az egészségére. Ha az lesz, az már régen rossz. Ha attól fél, hogy az lesz, akkor is régen rossz. Ha nem fél tőle, csak úgy gondolja, az meg szimplán logikátlan.

Miért probléma, ha valaki a sajtról beszél neked? Én már semmit nem értek. A könyv azt teszi velem, amit Christian Anával, csak én (eddig) nem izgulok fel tőle. Ez nem fair. Akkor legalább valamit valamiért.

MOST KÖZÖLTE VELED, HOGY BÁNTOTT MÁR NŐKET, ÉS ERRE NEM AZ A REAKCIÓD, HOGY ELMENEKÜLSZ, HANEM HOGY MEGKÉRDEZED, HOGY MENNYIRE KOMOLYAN?! NEM MINDEGY?! NEM HISZEM EL, HOGY ENNYIRE SUTA VAGY!

Meglepően elviselhetők a szerződésben foglaltak. Én biztos nem írnám alá, nem bírnék ekkora felügyeletet, és közel sem gondolom, hogy minden BDSM páros ennyire leszabályozott, de korrektnek tűnnek. Ráadásul alkuképes. A „Kemény korlátok” szintén.

Az viszont, hogy egy egészséges ember mit akar, a szexuális életében, nem rád tartozik Anastasia. Tanács: egészen addig, amíg mindkét fél élvezi a dolgot és egyiküknek sem okoz komolyabb/maradandó egészségkárosodást (ebbe beletartozik a pszichológiai), egyrészt senkire sem tartozik, másrészt egészségesnek számít. Az, hogy valakik szeretnek tűzzel/légzésszabályozással/egyebekkel játszadozni, az egyéni kis dolguk és, bár kirívó, nem elítélendő.

Én is úgy megyek oda mindenkihez bemutatkozni, hogy: „Helló! Én vagyok a Littlemiss, húsz éves és szűz. És te?” Lehet azért nem mondta még el, hogy szűz, mert még nem kérdezted? Miért számolt el egyébként meg tízig, ha utána ugyanúgy dühös? És egyébként miért dühös?

6 megjegyzés:

  1. én szoktam S&M-et énekelni. a Matt Beilis-féle covert. *'cause i may be bad buu... khmm*
    nem kifejezetten a zuhany alatt, főleg nem a köliban, mert ha egy Drunk On féle OMG szembejön valaki című dolog történne, 99%, hogy nem örülnénk egymásnak annyira.
    cső alkonyatkarakterek, kik thor elvészett gyermekei valának!
    és az a bemutatkozás zseniális lenne ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugyan, lehet találkoznál életed szerelmével, csak ne baszd el a dolgot annyira, mint Drunk Onban O.o
      Köszönöm :3

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés